dilluns, 4 de juliol del 2011

desig boig


dies i dies perseguint-me paraules i vocables, frases
lletres. I jo acompanyant-les, enduent-me-les fins a tots els racons on sentir-les, on poder-les assimilar posant-hi sentiment, traduint-les en una emoció, en desig, en desig boig per sentir. Un desig barrejat amb les ganes de viure, d'apassionar-me, de volar, de ser devorada per una immensa alegria, una i una altra vegada i més. Una altra bogeria, una altra que em plena tots els sentits i em fa viure i desitjar més i més cada cop. Sentir que no estic sola, que puc donar tot allò que passa per la meva pell. I després de tot, veure com s’engrandeix , flueix i d’entre silencis bocabadats penetra com una flaire en l’escolta de qui no desespera. Em guardo, curosament, afanosament el plaer d’agradar.......


Cabaret literari
ateneu de ponent
1 juliol 2011

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada